Freud Diyor ki..
"Itiraf edilmemiş hiçbir his asla ölmez.Bu böyledir.Bilinçaltı dediğimiz çöplük,tamamen ertelenmiş,bastırılmış hislerle doludur.Hepsi,orda öylece nefes alır ve bekler.En alakasız zamanı;rüyaları ve mutlu anları mesela.Söylemeli bekletmeden her şeyi,şu an.."
Edebiyat
·1 alıntı·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.