·299 syf.····Okunma: 09 Ekim 2020 22:10 Herkese merhaba.
Kitap; evli ve 2 çocuk sahibi İshak’ın üst katlarında sessiz, sakin yaşayan Jülide’nin bir gün aniden arabaya binip birlikte yaşadıkları yeri terk etmelerini konu ediniyor. Bu duruma nasıl geldiler ve başlarına neler geldi şeklinde ilerliyor kitap.
Aralarındaki ilişki kesinlikle cinsel bir şey değil. Bana göre kimlik ve orta yaş bunalımında olan 2 kişinin denk gelmesinden ibaret. Ve hayatla tek başına mücadele edecek cesaretlerinin olmaması da birlikte yola çıkmalarına neden oluyor.
Bu kitap Tarık Tufan ile tanışma kitabım oldu. Belki yanlış kitaptı, belki de yanlış zaman. Ama bana göre abartıldığı gibi bir kitap değildi. Açıkcası çok içime sinmedi.