Bu kitabı bilmem kaç sene önce okumuştum bayağa zaman geçmiş . Elime alıp tekrar okumaya başlayınca daha önce okumuş olduğumu anladım. Ama kitabı tekrar bitirdim ve inanılmaz derece güzel bir kitap olduğunu tekrar anladım . Bir solukta okuyacağınız çok güzel bir kitap. Şiddetle okumanızı tavsiye ederim