Çok akıcı ve herkesin anlayabileceği sadelikte yazılmış bir kitap. Kitabın başında da dediği gibi kendinizden muhakkak bir şeyler buluyorsunuz. Şu sıralar izlediğim kırmızı oda ve masumlar apartmanın'da etkisiyle okumaya karar verdiğim ve okumaktan lezzet aldığım bir kitap oldu. Bu arada okumak isteyenlere gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.