·382 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Nisan 2020 01:14 bu kitaba ilk başladığımda bir ağırlığı var gibi hissettim nitekim de okumaya devam ettiğimde de olaylar ve baş kahramanımız bunu sağladı diye düşünüyorum herkesin kesinlikle okuması gereken bir türk klasiği ahmet hamdi amcamız döktürmüş valla...
diğer kitaplarını da okuyup incelemelerini yazmak istiyorum çünkü bu amcamız türk edebiyatındaki yerini her okura anlatmak boynumun borcu gibi hissettim...