Bu kitabı okumak degil ezberlemek gerek. Yorumlamak degil sayfalari aynen buraya yazmak gerek. Kalemi kuvvetli boyle bir insanin satirlarini yorumlayabilecek cümleleei kuramiyorum dimağımda.Dinimizi,yanlişlarimizi, körlüklerimizi,batililaştirilişlarimizi yuzümuze yuzumuze oyle guzel vurmuş ki hak vermemek elde degil. Keske herkes okusa...