·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ekim 2020 00:24 Kitabı bitirip kafamı geriye yaslandığımda aklımdan sadece suçlu kim dedim? İçimizdeki şeytan mı? Yoksa şeytana kulak veren bizler mi? Kitaptan ne öğrendim bilmiyorum ama aklımda Sabahattin Ali"nin “Kendimi bir balkondan aşağı daha rahat bırakabilirim, bir insana bırakmaktansa. Öyle çok korkuyorum insandan.” sözü geçti. Kendinizi insanlara bırakmayın. Çünkü insana en çok acıyı en çok değer verdikleri çektirirmiş.