Uzun bir süre önce okuyup bitirdiğim ve her baktığımda tekrar tekrar okuma hevesi uyandıran çok beğendiğim bir başyapıt.
Bir tarafta davaları uğruna kendi canını hiçe sayan savaşçılar varken diğer tarafta her şeyin farkında olan sabbah, gerçekleştirmek istediği hedefi ve bununla beraber gelen zorlukların anlatıldığı bir eser.
Okumaya başlandığında okuyucuyu da beraberinde içine çeken güzel bir eser.