10/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2020 111. kitabı
·
15 saatte okudu
·
Okunma: 13 Ekim 2020 12:40
Bu kitabı İlk kitaptan biraz daha çok sevdim galiba. Aile ve arkadaşlık bağları daha belirgindi Brand ailesine bayıldım. Zandra yi da sevdim güçlü cesur bir kadın karakterdi yaptigi şeyin arkasında duran. Remy desen zaten hayallerimizin erkeği olabilir öyle mükemmeldi. Kitapta bir sahne beni acayip rahatsız etti spoiler olmaması için ayrıntı vermiyorum ama herkes okuduğunda zaten bunu hissedecektir diye dusunuyorum. O sahne yüzünden daha sonra Zandranin bazı davranışları samimiyetsiz geldi. Ama kitap genel olarak iyiydi. Türü sevenler için tavsiye edilir. Serinin devamı merakla bekliyorum acikcasi.
BenimsinMaureen Smith · Ephesus Yayınları · 2015217 okunma
147 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.