Bu kitap benim iyi ki okumuşum dediğim kitaplardandır ve tek kelime ile harika bir kitaptır.
Kitap başından sonuna kadar heyecan verici ve gerçekten okurken kendinizden bir şeyler buluyorsunuz.Bende öyle oldu. kitaptan bahsetmek gerekirse kitap genel olarak çok akıcı,sürükleyici kişisel gelişim,psikoloji kitaplarına ilgisi olanlar kesinlikle okumalı.