Puan vermedi·286 syf.··Beğendi
· Kitap kesinlikle çok akıcı. Elinize aldığınız gibi bir çırpıda okuyup bitirebiliyorsunuz. Okurken sizi kendi içimizde düşüncelere itiyor. Bir buralarda duraksıyorsunuz. Durup düşünüyorsunuz. Bir oradan, bir buradan... Fikir uçuşmalarından sonra tam gaz devam. Yazarın eline ve yılların birikimine sağlık.