Puan vermedi·352 syf.····Okunma: 14 Ekim 2020 16:02 Kitabin son kısmıni hariç heyecanla okudum. Ama sonuna kötü demek de haksizlik olur. Sadece baştaki heyacanı göremedim. Ama ne olursa olsun çok çok beğendiğim bi eser. En kisa zamanda hayvan çiftliğine başlamayı istiyorum