7/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2016 16. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 29 Haziran 2016 16:28
Sadece güzel vakit geçirme amacıyla aldığım bu kitaptan okuduğum kadarıyla şunları söyleyebilirim: Temiz bir çeviri, derin bir fikir barındırmayan sığ bir kitap olsa da akıcılık konusunda oldukça güzel. Ev-iş arası yolda okuyorum, hikaye sardı ve vaktin nasıl geçtiğini farkettirmiyor. Anlatım konusunda çok iyi olduğunu söyleyemem, karakterlerle pek empati kuramadım ama bu biraz da kitabın konusu ile ilgili olsa gerek diye düşünüyorum. Olaylarla ilgili can alıcı noktaların bir kısmı açıklanmamış ki bu okuyucunun hayal gücünü ve merakını ufak ufak gıdıklıyor. Gerçi bir çok yerde betimleme az ve açıklanmayan bir çok şey var :) İncelememin başında da belirttiğim gibi, fikir olarak pek bir şey katacağını düşünürseniz hayal kırıklığı yaşarsınız ancak gerçeklikten biraz uzaklaşmak, keyifli vakit geçirmek istiyorsanız okunabilir.
KafesJosh Malerman · İthaki Yayınları · 201814,7bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.