Puan vermedi·392 syf.····Okunma: 14 Ekim 2020 21:30 Son sayfalarını okurken, bitiyor diye içimi burkan bir kitap daha.. :) Olay örgüsü muazzamdı. Karakterle o kadar bütünleştim ki tüm yaşadıklarını aynı hissiyatla bende deneyimledim. İsmin her ne olursa olsun (Rubby ya da Claudia) dönüşümüne ve yaşadığın o tutkulu aşka şahit olabilmek inanılmaz güzeldi.