Merhaba değerli arkadaşlar. Deneme-İnceleme türünde bir eserle geldim. Hz. İnsan, yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Felsefî ve Tasavvufî açıdan "insanı" irdelemişti.
.
Öğreten, bilmediğimi gösteren kitapları severim, bana farklı ufuklar açan kitapları daha çok. Açıkçası, yazarı tanımazdan evvel daha felsefik, aykırı ve muğlak bir anlatım bekliyordum. Ne var ki, kelime kökenine/özüne inen, temellendirici ve açıklayıcı bir kitapla karşılaştım. Olumlu bir şaşkınlıktı bu.
.
Belli bölümlerde tekrara düşülmüş hissi yaşasam da, "tevazu", "delilik", "hikmet" gibi konularda güzel bilgiler edindim. Kitap 124 sayfa. Okumak isteyen kitapseverlere tavsiyem; sindirerek, düşünerek okumaları.