Bence kitap akıcıydı ancak dil olarak biraz ağır geldi sanki bana. Bazı yerleri anlamak için zorlandım. Belkş de benden kaynaklıdır. Bu yuzden 9 puan verdim. Genel olarak bakılırsa muhteşem bir kitap gerçekten. Karakterlerin olaylar anlatılırken neler hissedebileceğini hissettim resmen... ve ne kadar da büyük aşklar varmış dedirtti kitap bana. Çok beğendim iyi ki okumuşum