·275 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Ekim 2020 18:00 Kitap gerçekten güzel. Derslerim olduğu için az az okudum ve her okumaya başladığımda içine giremedim ama zamanım olduğu için son 150 sayfası gayet akıcıydı, yani kitap beklentimin de üstünde çıktı.
Ben kitabın arkasını ve adını gördüğümde bir ailenin çöküşü ve yeni fikirlerin doğuşu olarak düşünmüştüm ama tam düşündüğüm gibi çıkmadı. Yalnız yazarın anlatımı çok iyi ve deli gibi altını çizdim, özelikle eski düşünce tarzı ve yeni düşünce tarzının çakışması ve bir savaş içinde oluşu o zamanı daha iyi düşünmeye çalışmama neden oldu. Bir de nihilistlik kavramı, yani herşeyi inkar eden, kavramı da ilk kez duydum ve bu benim düşünce yapıma uyduğunu da söyleyemem.
Ama kitap gerçekten okunup sevilecek bir kitap, insana çok şey katabilir...