·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ağustos 2020 12:51 En hüzünlü ve en yetenekli ressamdır benim için. Sadece en sevdiğim bahar dalı tablosunun kitapta olmaması üzdü. Kardeşi theo’nun çocuğu doğduğu zaman hediye olarak göndermişti. Ayrıca yeğenine de kendi ismi verildi. Theo onun hayatında sahip olduğu en önemli insandır bence böyle bir kardeş herkese nasip olmaz. Deli değildi Van gogh sadece farklıydı o yüzden de hep dışlandı.