Ağlaya ağlaya sonuna geldiğim bir kitaptı. Çok nadir kitaplarda ağlarım yahut sesli gülerim. Gerçekten geç kaldığımı düşündüğüm bir eserdi. Bu ay sadece Peygamber Efendimiz (s.a.v) ile ilgili kitaplar okumak istediğim için, sıra yeni geldi kitaba. 1 haftadan önce de biterdi ama ben sindirerek okumak istedim. Yazar A. Ali Ural ile tanıştığım ilk kitaptı. Nasıl güzel bir üslub, nasıl güzel bir eserdi. İyi ki okudum. Bütün Sahabe sevdalılarına da tavsiye ederim. Ayrıca her sayfada kaynak belirtmesi, okuduklarınızın sahihliği ile ilgili size delil niteliğinde oluyor, bu yönden de çok güzel bir eserdi. Peygamber'in Aynaları