Bu kitap ağzımda bambaşka bir tat bıraktı. Belki de hem Knut Hamsun'u hem de bu tarz bir kitabı ilk defa okumuş olmamdır bunun sebebi. Hayatının en zor yıllarını okuyucuya aktaran yazar bir insanın başına gelebilecek en kötü şeylerden biri olan açlıkla olan imtihanını benzersiz bir dille anlatmış.