Özellikle anne adayı olan arkadaşlarıma kesinlikle tavsiyedir . Aslında anne baba ve bebeğin birbirine nasıl bağlanabileceğini konu alıyor bunu yaparken de cidden bilinçlendiriyor severek okudum . Hamilelik döneminde bir sürü kitap okumuştum ama bu kitapla daha sonra karşılaştık ve o dönemde okumadığım için üzüldüm çünkü doğru bildiklerimizin yada bize doğru olarak gösterilenlerin nasıl yanlış olduğunu anladığım bir kitap ... ‘’örnek vermek gerekirse zor bir bebek büyüttüm daha doğrusu ben zorlaştırmışım kızım sürekli kucakta durmak ve benimle olmak istiyordu eğer o dönemde okumuş olsaydım mutlaka bir kanguru edinirdim’’