Aslında uyuşuk bir adamı anlatıyor gibi görünse de bence harika bir alt metni var. Herşeyi kafasında yaşayıp bitiren birine dışarıda vakit geçirmek ve bir şeyler yapmak için yerinden kalkmak hiç cezbedici değil. İnsan sadece bir şeyleri keşfederken rahatını bozmalı.