Ölü ozanlar derneği... valla böyle akıcı beklemiyordum açıkçası, bir solukta okudum.. fena bir kitap değil, belki daha önceden okusam ( 17 yaşlarında) daha çok benimseyebilirdim karakterleri. Filmini de henüz izlemedim önce kitabını okumak istedim. Sıra filimde inşallah okuyacaklara keyifli okumalar dilerim.