Okuduktan sonra acaba gogol şizofrenmi diye düşündüğum bir kitap
Çünki gogol harika bir şekilde kahramanın duygu ve düşünce dünyasını anlatmakta muhteşem bir iş çıkarmış
Öykünün en can alıcı noktada bitmesi ise benim için çok şaşırtıcı bir unsur oldu