Büyümek zamanın bize dayattığı bir şey değildir, yanlızca bir ruh halidir. Büyüdükçe kaybettiğimiz en önemli şey ise artık hiçbir şeyi bir çocuğun yaptığı gibi, basit bir şekilde göremeyişimizdir. Çünki saflığımız ve masumiyetimiz de yitip gitmiştir zamanla. Ama tilki'nin dediği gibi, "Anlaması zor değil. Yalnızca kalbimizle baktığımızda görebiliriz! Gerçekten önemli olanlar göze görünmez!"