Stefan zweing kendisi bir erkek olarak bir kadının duygu, düşünce ve tutkularının muhteşem bir tasfirini yapmış, insanların tutkularının esiri olabileceğini en olmaz şeylerin tutkular vasıtası ile gerçekleşebilecegini çok güzel bir dille anlatmıştır
Okuduktan sonra acaba gogol şizofrenmi diye düşündüğum bir kitap
Çünki gogol harika bir şekilde kahramanın duygu ve düşünce dünyasını anlatmakta muhteşem bir iş çıkarmış
Öykünün en can alıcı noktada bitmesi ise benim için çok şaşırtıcı bir unsur oldu