Herkesin kütüphanesinde bulunması gereken bir eser kesinlikle. İkincisi çıktığı için çok mutluyum yazar üçüncü zor diyor kitabında.. Hemen okumaya başladım nasıl ilerlediğini anlamıyorsunuz bile. Kendini seven, sevmek isteyen, herkesin okumasını tavsiye ederim.