Sarah Jio ile tanışma kitabım oldu. Yazarın dilini oldukça akıcı buldum. Okurken yaşadığım anlar oldu. Sonu ise hiç beklemediğim şekilde bitti. Bitirdiğimde bir süre gözlerimi kapayıp düşündüm. Kitapta aşk, arkadaşlık, ihanet ve daha bir sürü duyguyu barındırıyor. Aşk hikayesi seven herkese tavsiye edebileceğim bir kitaptı.