Peygamber efendimizin hayatını bir bülbülün gözünden dilinden ve romanlaştırarak anlatan bir kitap ben okurken çok keyif almıştım çok sevmiştim . Kitap kalın olmasına rağmen bir çırpıda okunuyor İskender palanın dilini bilen bilir ve seviyorsanız mutlaka okuyun