Afganistandaki savaş sırasında sivil insanların yasadıgı zorluklari sanki o dönemin içinde yasıyormuşsunuz gibi anlatıyor yazar. Çok yakından tanıdığınız birini savaştan etkilenmeden dinliyor goruyor duyuyor gibi. Ülkelerinden kaçıp komşu ülkelere sığınan mülteciler ve kaçamayıp hem dışarda hem evlerinde zulüm gören zavallı kadın ve çocuklar.... Kitap o kadar akıcı ki bi olayı uzatarak 430 sayfaya ulaşılmamış olan biranda oluyor ve siz hayretler içinde kalıyorsunuz. Her sayfasında yaşadığımız ülkeye aile yaşantımıza sosyal hayatımıza şükredip savaş içinde olanlara dualar ederek okuduğum bir kitap oldu. Bi kitabı okumakla yaşamak arasında dağlar kadar fark vardır ya. Bu kitabı okurken resmen onlarla beraber yaşayacaksınız.