Okudum, bitti..ancak ne okudum nasıl okudum bilmiyorum..oldukça sıradışı bir anlatım,cümleler olağanüstü fakat klasik bir kurgu bekliyorsanız beklemeyin derim..kitabın arka kapağında da yazdığı gibi "kısacık bir romanın uzun şiiri" mantığıyla bakılabilir..