·254 syf.····Okunma: 21 Ekim 2020 14:13 Öncelikle şunu belirtmeliyim ki en uzun sürede okuduğum kitaplardan biriydi ancak bunu negatif eleştiri anlamında değil aksine pozitif eleştiri anlamında söylüyorum.
1. Kitabın devam niteliğinde olan bu kitapta bahsi geçen , atıfta bulunan makaleleri incelemek , şiirleri okumak , şairleri araştırmak gibi derin bir araştırma içine girmişim farkında olmadan.
Her bir satırı o kadar kıymetli o kadar güzel ki.
Çeşitli zaman dilimlerinde tekrar tekrar okunması gereken bir eser.
Bu programı bu şekilde kitap haline getirenlere de ayrıca çok teşekkür ederim.
İyi ki böyle bir eser ortaya çıkarmışsınız.