·261 syf.····Okunma: 22 Ekim 2020 09:58 Kitabın başlarında hep aynı monotonlukta gidiyor diye biraz sıkıldık açıkçası. Eğer kitaba düz mantıkta bakarsanız sürekli aynı çizgide anlatıyor gibi algılarsınız. Fakat kitabı yarıladıktan sonra, kitap resmen kafanıza vura vura zorla okutuyor kendini. Kötülüğün yeşermesi için illa yetişkin olmamak gerektiğini, çocukların bile bazı koşullar oluştuktan sonra o küçücük kalplerinde kötülük tohumlarının nasıl yeşerdiğini, nasıl gaddar ve acımaz olduklarını, tabiri caizse yetişkinlere taş çıkartacaklarını şaşırarak farkettim. İşte çocukların dünyasında yetişkinlerin dünyasına inanılmaz bakış atmak istiyorsanız bir göz atın derim.
Kitapla kalın...🖇