Kitapta korku yok olmuyor, zaten amaç da korkuyu yok etmek değil. Önemli olan, bu korkunun çok yoğunlaştığını kabul etmek ve ortaya çıktığı anlarda korkumuzu paylaşmaktır. Hepimizin biraz korkusu var ve bu çok normal.
“Onun da benimkisi gibi gizli bir korkusu varmış.
Oysa sadece benim var sanıyordum.”