·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ekim 2020 13:45 İçinde 6 öykü içeren harika bir kitap Gogol un okuduğum ilk kitabi ve beni kesinlikle Gogol okumaya teşfik ettiğini söyleyebilirim. Özellikle palto ve potre öyküleri çok güzeldi tabi burunu da es geçemeyeceğim. Yer yer ince eleştiriler çok iyidi. Eğer okumadıysanız listenize eklemeniz gereken bir kitap özellikle Rus edebiyatı seviyorsanız.