Puan vermedi·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ekim 2020 17:27 Okunması kolay ama anlaşılması zor bir kitaptı. Olay örgüsünde zaman ve mekan kavramı yoktu çünkü. Oradan oraya sürüklendim durdum ve kayboldum...
Varlıkla ve yokluk arasında hayal ve gerçek arasında...
İki karakter beni derinden etkiledi.
Güvercin, uçamayan güvercin kafese hapsedilmiş bir gölgesiz ve Cennet' in oğlu, adı bile olmayan gölgesiz.
Ve Kaar nedeeen yağaar, kaaaar????