·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ekim 2020 03:11 Bu kitabın ilk baskısını uzun zamandır arıyordum. Kitapla ilgili yorumum ise hayatımda ilk defa bu kadar çok cümlenin altını çizdim diyebilirim. Sayın Erbaş, yalnızlığı ve eşyaya duyulan saçma önemi o kadar güzel anlatmış ki Hüsniye şaşırıp duruyor bu nasıl güzel cümleler diye. Tek kelimeyle muhteşem derim. İnsanın acısını insan alır mı? Bilmem ama bu kitapta biraz olsun acımızı belki dindirebiliriz.