defalarca okusam da asla sıkılmayacağım bir kitap.Sonunda ağzım açık kalmıştı.Çünkü böyle bir son hiç beklemiyordum.Mektuplar şeklinde anlatılmasına rağmen hiç sıkıcı değil.Tarihi araştırırken nasıl bulunulan ortam şartlar önemliyse İnsanları değerlendirirken de yaşadıkları içinde kaldıkları ortamlar şartlar göz önünde olmalı.kitaptan anladıklarımdan biri de buydu.Kitabın bitmemesini istedim ya da güzel bi sonla bitmesini en azından ölmemesini.Kendimi kitaptaki kızın yerine koydum.Kesinlikle vicdan azabı çekerdim.Tavsiye diyorum kesinlikle okunmalı.