·164 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Temmuz 2016 00:00 tek kelimeyle mükemmel bir anlatım ve hikaye...Kitabın sonunu gözümden akan bir damla yaşla tarif edemediğim bir duygu yüklemesiyle getirdim. Gerçekten mükemmeldi. Birgün tekrar okumak üzere başucuma koyduğum ender eserlerden..Kalemine ve yüreğine sağlık Sabahattin Ali!!