Kitabın adı ve içerik kesinlikle çok uyumlu olmuş. Yakın zamanda bu kadar kan, şiddet ve sadizm içeren bir hikaye okumamıştım. Yazar, şiddetin etkisini son sayfaya kadar sürekli arttırıyor. Ortalarda bir yerde çok harika(!) olaylar oluyor ama bu bazı sahneleri biraz abartılı bulmama engel olamadı tabi. Paul’un hikayesi çoğumuzun ilgisini çekebilir ancak korku filmlerinden etkilenenlerin uzak durmasını şiddetle tavsiye ediyorum.