9/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2020 9. kitabı
·
33 saatte okudu
·
Okunma: 25 Ekim 2020 02:50
Kitap okumakla sorunları olan biri olarak kitabi 3 günde bitirmek kitabın ne kadar akıcı olduğunu yeterince anlatıyordur. Başta hep bi eksikmişçesine baksam da kitaba sonra o masalsı ve garip tarafları hep bir yere oturdu ve sonunda hepimizin hayatının gerçeği ile son buldu. Çok güzeldi, akıcıydı, birçok duyguyu barındırıyordu. Adalet, Hülya, Sadi Seber... Aralarda vermek istediği o güzel mesajlar. O güzel yolculuk Güzel duygular, durumlar Hayatın gerçekleri. Dokunmadan bana öyle bir dokunup geçti ki.
DokunmadanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 201711,6bin okunma
·
230 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.