Puan vermedi·70 syf.··
2020 119. kitabı
#okudumbitti #LouAndreasSALOME #Feniçka #70sayfa Selam kitap canlar.. Salome'nin Arayışlar kitabından sonra okuduğum ikinci kitabı oldu Feniçka. Şimdi önce kitabın erkek karakterinin aşkın tanımına ilişkin cümlesi için kendimce yaptığım yorumu yazayım. Max için aşk, meleklele mücadele, cehennemi mutluluklar, rengarenk ışıklar, ve dünyanın batışı olarak tanımladığı şeytani bir durum. Ben kitap okurken bazen cümlelere takılır kalır hatta onlarla konuşurum. Meleklerle mücadele = iyilik yarışı. Hani ilk tanışmadan sonra hep o kendinin iyi yanını gösterme çabası.. Eh katılmamak elde değil.. Cehennemi mutluluklar= cinsel hayata geçiş.. Tabii bu yaşadığınız ülke, inanç gibi faktörlerle değişiklik gösterebilir... Rengarenk ışıklar= hopaaaa düğün dernek olayına geçiyoruz sanırım.. Birçok insan için ilişkinin gelmesi gereken en önemli nokta.. Peki gerçekten öylemi acaba. Feniçka'dan alın bence cevabı Dünyanın batışı= ahh evliysen boşanma, bir ilişki yaşıyorsan ayrılma veee hayat bittiiiii. Valla ben Feniçka"ya tek kelimeyle bayıldımmmm. Birkaç alıntı paylaşacağım ve bunlar Feniçka'dan. "Evet, haklısınız, bu gerçektende çok çirkin bir şey! Yani kadınlara bazı durumlarda gizliliğin düpedüz dayatılmasını kastediyorum" "insanın yürekten inanarak yaptığı bir şeyi saklamak veya inkar etmek zorunda kalması! Sevinmeniz gerekirken utanç duyuyorsunuz" "Ekeğin terk edileceğini hiç düşünmemişti! Yoksa fenya(feniçka) onu yine yanlış yöne mi çekiyordu? Yok yok Max gayet doğru yoldasın adım adım izle Feniçka'yı
FeniçkaLou Andreas-Salomé · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20169,5bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.