Puan vermedi·80 syf.··
2020 118. kitabı
#okudumbitti #StephenCrane #Canavar #74sayfa Selam kitapcanlar. Yine kısa bir novella ile sizlerleyim. Bu kitaba nasıl bir yorum yapacağımı bilemedim. Kitabın ismi Canavar evettt ama kim bu canavar. Yazarın kitapta değindiği konu muazzam güzel. Okuyup bitirdikten sonra dedim ki bu konuyu zweig yazmış olsa bu kitap nasıl olur du? Bir kere kitabın baş kahramanı Henry'nin ne hissettiğini okur anlamak bilmek ister. O yok kitapta. İkincisi doktorun ve oğlunun olaylara verdiği tepkiler... O kadar yüzeysel geçilmiş ki. Okurken olayların nereye varacağının merakı ile bir çırpıda okunan bir eser, ama sonu da çok havada kalmış. Tabi ki kimi zaman kitapların sonunu yazar okura bırakır ama bu konu sonuca bağlansa daha vurucu olabilirdi sanki. Yani elbette okunacak bir eser olabilir ama beklentiyi çokta yüksek tutmamak lazım bu eserde. O kadar ki ben altını çizecek, sizle paylaşacak, bakıp kaldığım ve vayy be dediğim bir cümle bulamadım. O yüzden alıntısız bir paylaşım olacak bu sefer. Olsun du
CanavarStephen Crane · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20194,223 okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.