Açık söylemek gerekirse biraz daha felsefî bekliyordum. Ama burada yazar Farabi'yi anlatmaya; insana, tabiata, topluma ve dine yaklaşımlarından bahsetmiş. Bunları anlatırken tabi ki Farabi'den alıntılar yapmış.
Beklentimin biraz altında kalmış olsa da kesinlikle okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Kişisel gelişim kitabı tadında değerlendirebilirsiniz.