Puan vermedi·318 syf.··Beğendi
· Fevkalade güzel fevkalade sürükleyici. Soluksuz okunur, nefes almayı unutursunuz. Amin malouf etkisi diyoruz buna. Fakat yazar beyimiziz türkleri sevmediği o kadar aşikar ki, okurken oldukça canımı sıktı. Ömer hayyamla nizamın dialoglarında arapların türklerin esiri olduğundan silkinip kendilerine gelmesinden falan bahsediyor. Evet hocam silkindiniz, şuan mesela araplar türk egemenliğiyle alakalı değiller. Abd var çünki, özgür arabicler sizi. Sinirlendim birden. Neyse kitap baya güzel bu gerçeği değiştiremiyorum.