Ben 7de bırakmıştım üst üste okuyunca sıktı galiba devam kitaplarını da almamıştım ama güzel bir seriydi. Tek kötü yanı kitapların farklı çevirmenler tarafından çevrilmesi sanırım beni çok rahatsız etmişti kelime farkları vs. Onun dışında belli aralıklarla seri okunabilir bence. Bu son kitabı sanırım