·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ekim 2020 15:53 Başlangıçta her güne bir mektup okuma düşüncesiyle başladığım bu kitap okudukça insanı içine çekiyor diyebilirim. Kafka’nın Milena içim hissettiği sevgiyi ve aşkı iliklerinize kadar hissediyorsunuz. Okurken bence tek eksik Milena’nın mektuplarının olmamasıydı eğer onları da dahil etselerdi kitap kesinlikle mükemmel ötesi olurdu. Kitapta ayrıca Kafka’nın hastalığı ve günler,yıllar geçtikçe hastalığının daha da kötüleştiğini anlıyoruz.
Belki en çok sevdiğim kısımlar Kafka’nın Milena ile kitap,şiir ve makale üzerine konuştukları kısımlar oldu.
Eğer beraber yaşama imkanları olsaydı ikisinin de birbirini çok mutlu edebileceklerini düşünüp üzüldüm kitabın sonunda. Derin ve duygu yüklü bir kitap şiddetle tavsiye ediyorum.