Puan vermedi·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ekim 2020 15:31 Öncelikle herkese merhaba,
Romanımızda bilindiği üzere yine birbirinden dokunaklı hikaylerle başbaşa bırakıldık.Kitap iki ana hikaye çerçevesinde gelişiyor.İlk hikayemiz Nalan ve Hayrinin geçmişin getirdiği çözümsüz durumların şimdiye yansıyan çıkmazlar silsilesini anlatmaktadır. İkinci hikayemiz olan zeynebin hikayesiyse nalandan bambaşkadır.Hikayenin kahramanı hepimizin bildiği ve duyduğu “Doğduğun Ev Kaderindir” adlı uyarlama dizinin asıl hikayesidir aslında. Psikoloğumuz Gülseren Budayıcıoğlu’nun psikologluğu önderliğinde gelişen kitabımız fazlasıyla etkileyici.Ve son olarak hem kitabı özetleyen hem de dokunduran anlamlar içeren bi sözle bitirmek istiyorum.Gülseren hanımında dediği gibi;
“Hastalığın sevgisizlikten,şifanın ise her zaman sevgiden,şefkatten geldiğini çok daha iyi biliyorum.”