Kitabın arka kapağındaki yazılar bu kitabı mutlu yaşamak için kullanabileceğimiz bir reçete olarak düşünmemizi yazsa da benim üstümde pek bir etki yaratamadığını söylemem gerekir. Okuması keyifli , hatta okurken bazı noktalarda aha diye tepkiler vermeme sebep olan bir kitap kendisi ama sanırım kafamdaki sorulara bu konularda hala aradığım cevabı bulamadığım için beni çok etkilemedi diyebilirim.