·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ekim 2020 00:27 Ben de Türkiye'nin zeki ve saf insanlardan oluşmasını çok isterdim ama ne yazık ki kurnazlar daha fazla.(s.349)
Sayın Livaneli, bu kitabı yazdığınız döneme kıyasla, şu anda o bahsettiğiniz kurnazlar çok çok daha fazlalar ve burası artık
"Orta Zekalılar Cehennemi" ve ben, Nazım Hikmet'in şu cümlesini tekrar edip umudumu korumaya çalışıyorum. " İnsan eli ilk mağaraya ilk bizonu çizdiğinden beri bir ulu Irmak akıyor" (s.461)
Teşekkürler ederim.